Napoje z logotypem konkretnego przedsiębiorstwa to zupełnie nowa forma reklamy, która w Polsce zdobywa coraz większą popularność. Na czym dokładnie polega fenomen tego typu promocji?

Główne zalety napojów promocyjnych

Napoje reklamowe to doskonały sposób na reklamę bezpośrednią, która nie jest odbierana przez klientów jako nachalna. Napoje w butelkach o małych pojemnościach w granicach 0,25-033 l są nie tylko bardzo higieniczne, ale również doskonale działa podprogowo. Wody mineralne, soki czy energy drinki mają nie tylko doskonały i orzeźwiający smak, ale również można je włożyć do torebki czy kieszeni i zabrać ze sobą. Kojarzą się one w bardzo dobry i pozytywny sposób i klienci po prostu je lubią. W przeciwieństwie do standardowych ulotek czy folderów promocyjnych taka forma reklamy nie jest nudna i nie wymaga od klienta wielkiej uwagi w czytaniu kolejnych zalet przedsiębiorstwa. Jesteśmy wzrokowcami, a reklama w postaci napojów czy słodyczy promocyjnych działa w bardzo bezpośredni i wręcz podświadomy sposób.

Gdzie najlepiej sprawdzają się napoje promocyjne?

Napoje z logotypem firmy doskonale sprawdzają się podczas różnego rodzaju eventów, targów czy konferencji. Rozdawane uczestnikom będą się dobrze kojarzyć z przyjemnym smakiem oraz miłym orzeźwieniem. Często takie napoje dodatkowo niwelują zmęczenie oraz poprawiają koncentrację. Małe i estetycznie wykonane butelki z logo firmy mogą stanąć również w salach konferencyjnych lub negocjacyjnych w siedzibie przedsiębiorstwa, gdzie będą stanowić również bardzo oryginalną, płynną wizytówkę firmy, na którą z pewnością każdy kontrahent zwróci uwagę.

Zobacz też: Napoje reklamowe | Oh-Drink